January 01, 2012

Welcome ~

Assalamualaikum,
Welcome...

Alhamdulillah,sudah tahun baru rupanya.Cepat sungguh masa berlalu sekarang ni.Tup-tup dah masuk Form4 dah.kali ni kena focus betul2 cause all the subject become more and more crazy difficult.Akak dengan angah bising je bila aku duduk depan computer.Cemburu dengan aku yang masih FREE tanpa homework berat.Dia orang selalu duduk membebel 'STUDY dik,jangan main2 je kijenya.Karang FAIL mahu melalak'.Apa kes cakap macam tu.Dah macam satu doa tahu!

      Yelah,tahun baru mestilah kena tukar azam yang baru kan3?So aku pun bertekad nak belajar betul2(poyo je ni).Buka buku dalam 10 SAAT gerenti lelap,siap boleh buat peta dekat bukulah senang cerita.ahhhhhhhhhh tak sukanya bila dah tua ni,banyak benda kena belajar.grrrrrr tak suka tak suka.Nanti nak hangout pun susah,nak meroyan apatah lagi.(ini semua untuk kebaikanmasa depan lah bengong,mana boleh mengeluh sana-sini). o.0

Okey3,stop membebel perkara mengarut.Kepada teman-teman yang TERcinta,selamat tahun baru aku ucapkan.i always love you all(janganpercaya).Moga ikatan persahabatan yang kita jalinkan dulu kala kekal tersimpul mati hingga menjadi nenek or lebih tepat hingga habis nafas  : )
Kepada family yang TERsayang,adik ucapkan selamat tahun baru and i lap you all lah.Thanks cause sokong adik masa tengah struggle for PMR and always kiss me when i'm success.Thanks a lot.*mengada sekejap

Dunia KPOP takkan aku tinggal dan dunia ISLAM tetap aku jelajah hingga ke akhirnya.

PuraGhaZuraPa'aMinQiraPatenFadSyerahPirah
jikalau kalian berpindah ingat daku diingatanmu sentiasa,ya  : )


No comments:

Post a Comment