February 27, 2012

Erti kehilangan

Assalamualaikum , 

First of all , i dedicate this post to my belived and closed friend NAZURAH.Thanks because being my friends about 3 years. I'll appreciate all things you give me.Aku halalkan semua makan minum yang pernah aku belanja kau.Kau pun ya ? I wish you all the best there. Jangan terlalu letih,makan mesti cukup,jangan maasam-masam muka,tidur yang cukup ya?
      
        Aku tak retilah nak cakap lembut-lembut dengan kau , tapikan aku rasa kehilangan gila bila kau pindah.Aku harap kau tak lupa aku and yang lain ya? Aku MOHON sangat.Dekat sana cuba buat kawan dengan baik.HOHO...

Okey,aku nak minta maaf ya mbak kalau aku ada buat salah atau selalu pukul-pukul kau (itu semua gurauan semata-mata).Kalau ada masa luang sikit masa call kita orang ya?Aku truely akan rindu kau :(  Perpisahan pasti berlaku suatu hari nanti , tetapi persahabatan kita tak akan putus kan ? Aku selalu berangan kita sama-sama ambil lesen kereta then kita bawa kereta pergi mana saja kita nak. Harap impian aku tercapai.Amin...

      NAZURAH BINTI MOHAMMAD dengan ini aku lepaskan kau pergi menimba ilmu ditempat baru.Aku doakan kau selamat di sana.Insyallah 10A dekat tangan kau .Amin...
Maaf aku tak ada barang untuk bagi kau (aku dah kopak) .Aku harap dengan gambar yang aku and yang lain bagi tu kau simpan baik-baik ya ? Kalau rindu kau pandang gambar tu.Jangan nangis eh bila kita orang tak ada untuk dengar segala masalah kau. Kalau kau nak bagitahu juga 'call' je =="

     'Ya ALLah,dengarlah luahan doaku ini.Ya Allah ya Tuhanku, kau kekalkanlah persahabatan yang selama ini telah terjalin.Kau berilah keberkatan hidup kepada sahabatku,kau berilah keselamatan terhadap semua perkara yang dia lakukan.Ya Allah,sesungguhnya dengan perkenalan ini , aku mengenal erti persahabatan yang sebenar,segala kenangan yang dicipta akan kekal abadi dalam ingatanku .Makbulkanlah segala doaku ya Allah kerana sesungguhnya aku amat menyayangi mereka sahabatku' AMIN...

Zura jaga diri ya.Insyallah jika ada masa dengan keizinan-NYA kita semua akan berkumpul suatu saat :)

I'm crying because of you :'(
Jangan lupa aku tau !

2 comments:

  1. Aww,you cried ??me too, sayang juga kau dekat aku.Aku tak tahu nak luahkan macam mana,insyallah kalau takde masalah aku akan call,dan online kalau ada time kat sana.Kalau aku tak tegur kau,kau rajin2 la tegur aku okeyh,take care! Aku takde nak jaga korang semua,ingat kan min dan pa'a batas2 tu sume.Tata :(

    ReplyDelete